WEWNĄTRZSZKOLNY
SYSTEM OCENIANIA
ZASADY
I FORMY POPRAWIANIA OSIĄGNIĘĆ (KORYGOWANIA NIEPOWODZEŃ) UCZNIÓW
ZASADY
I FORMY POPRAWIANIA OSIĄGNIĘĆ (KORYGOWANIA NIEPOWODZEŃ) UCZNIÓW
1.
Po każdej pracy klasowej dokonuje się analizy błędów i poprawy.
2. Uczniowie, u których stwierdzono braki, mogą je uzupełnić
wykonując dodatkowe zadania domowe.
3. Uczeń nieobecny usprawiedliwiony na pracy pisemnej,
pisze ja w terminie ustalonym przez nauczyciela.
4. Uczeń może poprawić niekorzystny wynik pracy pisemnej
w ciągu 7 dni.
5. Uczniowie mający kłopoty ze zrozumieniem pewnych partii
materiału, mogą korzystać z indywidualnych konsultacji.
6. Samorząd klasowy organizuje "samopomoc koleżeńską"
uczniom mającym kłopoty w nauce.
7. Uczniowie mogą korzystać z pomocy świetlicy szkolnej,
pedagoga szkolnego.